ilginiz için öncelikle çok teşekkür ederim..
anlatayım.
ilk kurulum aşamasında kullanıcı adı ve şifremizin belirlendiği bir bölüm
varya ondan sonra normalde
kullanıcı sözleşmesi sayfası çıkıyor ya işte o sayfada ileri-geri-sözleşmeyi
okudum -okumadım düğmeleri
tepkisiz ayrıca üzerindeki yazıları olmadan görünüyor - kurulum orada öylece
kalıyor..
(bunu nereden biliyorsunuz derseniz- şeyden windows içinde çalışan ubuntu
kurmaya çalıştım-o da başlangıç dosyasını bulamadığı için açılmadı- oradan
öğrendim - kuzenim de evet kullanıcı sözleşmesinin olduğu bölüm dediği için
yani öyle olduğunu sanıyorum)
yani hala windows dayım :)
Selim bey ilginiz için çok teşekkür ediyorum..
selamlar..
-----Özgün İleti----- From: [email protected]
Sent: Monday, November 29, 2010 11:02 AM To:
[email protected] Subject: Pardus-kullanicilari Toplu
Mesajı, Sayı 58, Konu 13
Pardus-kullanicilari listesi mesajlarını şu adrese gönderin:
[email protected]
World Wide Web ile üye olmak veya üyelikten çıkmak için şu sayfayı
ziyaret edin:
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
veya e-posta yoluyla konusunda veya gövdesinde 'help' yazan bir mesajı
şu adrese gönderin:
[email protected]
Bu listeyi yöneten kişiye şu adresten ulaşabilirsiniz:
[email protected]
Yanıt yazarken, lütfen Konu satırını düzenleyerek şu tür bir şekilden
daha belirli olmasını sağlayın: "Ynt: Pardus-kullanicilari toplu
mesajının içeriği..."
Günün Konuları:
1. Ekran kartı sorunum var.. (Nvidia Geforce Gt 320m) (o...@r)
2. Re: Ekran kartı sorunum var.. (Nvidia Geforce Gt 320m)
(Selim Tavşan)
3. Ynt: Yeni HDD bilgisayara nasıl tanıtılır? (H.Adil Dönmez)
4. Re: Ynt: Yeni HDD bilgisayara nasıl tanıtılır? (Ünal Özüm)
5. Re: Ynt: Yeni HDD bilgisayara nasıl tanıtılır?
(Mucibirahman İLBUĞA)
6. Adobe flash player (dursun arabacı)
7. Re: Adobe flash player (Musa DUR)
8. Re: Adobe flash player (dursun arabacı)
9. Re: Adobe flash player (Anıl Özbek)
10. Re: Adobe flash player (Musa DUR)
11. Pardus 2011'de bir paketi kara listeye eklemek (Anıl Özbek)
12. Re: Adobe flash player (Anıl Özbek)
13. selâmlar (alibulut)
14. Re: selâmlar (Ünal Özüm)
15. Re: Ynt: Yeni HDD bilgisayara nasıl tanıtılır? (huseyin bilen)
16. Re: selâmlar (huseyin bilen)
17. Re: Pardus 2011'de bir paketi kara listeye eklemek (Fatih Aşıcı)
18. Re: Ynt: Yeni HDD bilgisayara nasıl tanıtılır? (Ünal Özüm)
----------------------------------------------------------------------
Message: 1
Date: Sat, 27 Nov 2010 21:08:27 +0200
From: "o...@r" <[email protected]>
To: <[email protected]>
Subject: [Pardus-kullanicilari] Ekran kartı sorunum var.. (Nvidia
Geforce Gt 320m)
Message-ID: <[email protected]>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Merhaba iyi çalışmalar diliyorum..
iki sene önce bilgisayarımda cd den çalışan versiyonunu denemiştim;
şimdi yeni laptopumu aldım ve pardus u çok merak ediyorum ve kullanmak
istiyorum.
bilgisayarıma indirdim cd den kurmaya çalıştım fakat ekran kartı sorunu
nedeniyle
kurulum aşamasında kaldım. kuzenim bu işlerden yani linux ? ubuntu ? kubuntu
? xubuntu....
yani bu işletim sistemlerinden anlar.. fakat ben yine de pardus kurmak
istiyorum ve kendisine danıştım.
bir seneden önce kuramazsın laptop un henüz çok yeni dedi. şimdi bir de size
sormak istiyorum.
ekran kartımın özelliklerini aşağıda belirttim acaba driver ı konusunda
gerçekten uzun zaman beklermiyim..
ilginiz için şimdiden teşekkürler..
Nvidia Geforce Gt 320m
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL:
<http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20101127/e5447c27/attachment-0001.htm>
------------------------------
Message: 2
Date: Sat, 27 Nov 2010 21:19:46 +0200
From: Selim Tavşan <[email protected]>
To: [email protected]
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Ekran kartı sorunum var.. (Nvidia
Geforce Gt 320m)
Message-ID:
<[email protected]>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-9"
Merhaba,
27 Kasım 2010 21:08 tarihinde o...@r <[email protected]> yazdı:
Merhaba iyi çalışmalar diliyorum..
iki sene önce bilgisayarımda cd den çalışan versiyonunu denemiştim;
şimdi yeni laptopumu aldım ve pardus u çok merak ediyorum ve kullanmak
istiyorum.
bilgisayarıma indirdim cd den kurmaya çalıştım fakat ekran kartı sorunu
nedeniyle
kurulum aşamasında kaldım. kuzenim bu işlerden yani linux - ubuntu -
kubuntu - xubuntu....
yani bu işletim sistemlerinden anlar.. fakat ben yine de pardus kurmak
istiyorum ve kendisine danıştım.
bir seneden önce kuramazsın laptop un henüz çok yeni dedi. şimdi bir de
size sormak istiyorum.
ekran kartımın özelliklerini aşağıda belirttim acaba driver ı konusunda
gerçekten uzun zaman beklermiyim..
ilginiz için şimdiden teşekkürler..
Nvidia Geforce Gt 320m
Kurulumu nasıl yaptığınızı ve nerede takıldığını biraz daha detaylı
yazarsanız daha net yanıt verebiliriz.
Ekran kartınızı sorunsuz kullanabilmelisiniz. Ben de yeni aldığım
masaüstündeki GT 330 ekran kartını rahatlıkla kullanabiliyorum.
Pardus 2009.2 kurulumunu yaptıktan sonra paket yöneticisinde yeni paketler
kısmında nvidia-current sürücüsünü kurmanız yeterlidir...
--
tinyurl.com/successgroup
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL:
<http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20101127/cc510afc/attachment-0001.htm>
_______________________________________________
Pardus-kullanicilari e-posta listesi
Listeden çıkmak için
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini
kullanın.
Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected]
e-posta adresine gönderin.
Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web
sayfasına gidin.