Merhabalar,
Hazır qmail'i bırakalım tarzı yazılar yazılınca ben de uzun zamandır 
istediğim ancak vakit bulamadığım Zimbra'yı denemeye başladım...

Aşağıdaki sayfayı izlemeye çalıştım:

http://www.howtoforge.com/zimbra-collaboration-suite-open-source-edition-on-centos

Ancak hali ile evde deneyeceğim için ne DNS kaydım ne de MX kaydım var. 
DNS kaydı olmadığından sanırım LDAP çalışmıyor. Dolayısı ile 
deneyemedim. Gelen hata kaydı aşağıda:

Wed Feb 22 22:02:32 2012 Initializing ldap...
Wed Feb 22 22:02:32 2012 *** Running as zimbra user: 
/opt/zimbra/libexec/zmldapinit
IO::Socket::INET: Bad hostname 'mucipev.com' at 
/opt/zimbra/libexec/zmldapinit line 137.
Wed Feb 22 22:03:12 2012 failed. (5632)
Wed Feb 22 22:03:12 2012

ERROR

Wed Feb 22 22:03:12 2012

Configuration failed

Wed Feb 22 22:03:12 2012 Please address the error and re-run 
/opt/zimbra/libexec/zmsetup.pl to
Wed Feb 22 22:03:12 2012 complete the configuration.
Wed Feb 22 22:03:12 2012
Errors have been logged to /tmp/zmsetup.02222012-215819.log


Bu durumda ekranları, fonksiyonları denemek için nasıl kurabilirim?...

-- 
Kolay gelsin,
Mucip:)

_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap