Merhabalar, Hazır qmail'i bırakalım tarzı yazılar yazılınca ben de uzun zamandır istediğim ancak vakit bulamadığım Zimbra'yı denemeye başladım...
Aşağıdaki sayfayı izlemeye çalıştım: http://www.howtoforge.com/zimbra-collaboration-suite-open-source-edition-on-centos Ancak hali ile evde deneyeceğim için ne DNS kaydım ne de MX kaydım var. DNS kaydı olmadığından sanırım LDAP çalışmıyor. Dolayısı ile deneyemedim. Gelen hata kaydı aşağıda: Wed Feb 22 22:02:32 2012 Initializing ldap... Wed Feb 22 22:02:32 2012 *** Running as zimbra user: /opt/zimbra/libexec/zmldapinit IO::Socket::INET: Bad hostname 'mucipev.com' at /opt/zimbra/libexec/zmldapinit line 137. Wed Feb 22 22:03:12 2012 failed. (5632) Wed Feb 22 22:03:12 2012 ERROR Wed Feb 22 22:03:12 2012 Configuration failed Wed Feb 22 22:03:12 2012 Please address the error and re-run /opt/zimbra/libexec/zmsetup.pl to Wed Feb 22 22:03:12 2012 complete the configuration. Wed Feb 22 22:03:12 2012 Errors have been logged to /tmp/zmsetup.02222012-215819.log Bu durumda ekranları, fonksiyonları denemek için nasıl kurabilirim?... -- Kolay gelsin, Mucip:) _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
