İşte > MISSING: nc bunun ne olduğunu anlayammıştım. iphone için bir paket sanırım ama nasıl yuklenecek
yum -y install ? > From: [email protected] > Date: Mon, 21 Nov 2011 02:32:23 +0300 > To: [email protected] > Subject: [Linux-sunucu] Re: Zimbra cloud mail > > > MISSING: nc > > Hata bu. Bu paketi yüklemeniz gerek > > Sent from my iPhone > > On Nov 21, 2011, at 2:02, omer Tekir <[email protected]> wrote: > > > MISSING: nc > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
