Merhaba, > 2. Hangisini tercih edeyim?
EPEL deposuna redhat eğitim materyallerinde de referans veriliyor, o yüzden tercih edilebilir açıkçası. İşimi gören paketleri genelde epel'de buluyorum. Diğer depoları takip etmediğim için bir şey demem mümkün değil ama EPEL'in işleyişi (test süreçleri vb.) oldukça profesyonel bence. > 3. Resmi depoda bulunan paketler ile eklenilen depo(lar)da aynı paket varsa > ne olacak? Versiyon farklılıklarında ne olacak ? > yum-priorities'in bunu halletmesi gerek. priority numarası düşük olan önceliklidir, buna dikkat edin. -- Samed Beyribey --------------------------------------- Özgür Yazılım A.Ş. ~ $ http://www.ozguryazilim.com.tr _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
