On 03/29/2011 10:52 PM, Mümin Ölmez wrote:
> Merhabalar,
>
> Centos 32 bit yerine 64 bit kurmanın avantajı ve dezavantajlarını 
> sormak istiyorum.
> Güvenlik veya driver sorunları yaşayan var mı?

Selam Mümin :)
64 bit haliyle performansı artıracaktır, daha fazla RAM a erişim 
sağlayacaktır, vs.
Driver sorunları sanırım windows ile birlikte mevta oldu - hiç 32/64 
driver sorunu duymadım.
Ha bir tek "kapalı kutu" driver lar kurman gerekiyorsa, sorun 
yaşayabilirsin, ama onlar da çok
özel donanımlarda ortaya çıkabilir..

Bir tek şu var, Centosu desktop olarak kullanacaksan  firefox un 
pluginleri ile uğraşırsın.
Ama desktop için zaten çok daha iyi alternatifler var :)

turgut

_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap