dd ile diski kopyalayıp çalıştırmayı denedinizmi? eğer işlemci mimarileri aynı ve donanımlar da birbirine yakın ise bir denemekte fayda var gibi duruyor.
İyi bir ihtimalle uygulama bazlı ve grub da sıkıntılar yaşayabilirsin. Denenip yanılınabilecek bir durum anladığım kadarıyla. Sonuçları paylaşırsanız sevinirim. İyi çalışmalar. 18 Mart 2011 14:52 tarihinde Guclu CUBUK <[email protected]> yazdı: > Merhaba arkadaşlar öncelik ile ofisimizde bulunan 2 adet desktop sunucu > bulunmakta. > > 1- Mevcut 2 sunucu bir birinden farklı donanım özelliklerine sahiptirler. > 2- A sunucusunda linux centos os kurulu iken B sunucusunda henüz bir sistem > kurulu değildir. > > Ihtiyacim olan bilgi, asagidaki yedekleme tarzinin disinda. > > [root@cubuk1 /]# tar czf /root/yedek/yedek-181120111426.tar.gz / > > > Amac > > A sunucusunda bulunan verileri B sunucusunun diskine kopyalamak ve A > sunucusu uzerinde kurulu olan ISLETIM SISTEMININI B sunucusunda calistirmak. > > Bu konu hakkında deneyim ve tecrübelerinizi paylaşabilirseniz , memnun > olurum. > > > Güçlü ÇUBUK > Ofis/Sistem Operatoru > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > >
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
