Merhaba, Ben bir projemdede www.hqsms.com kullandım. Çok da memnun kaldım.
Selamlar... 14.03.2011 01:38, Ayberk Bigac yazmış: > Merhaba Arkadaşlar; > > SMS gateway kurmak istiyorum. Müşterilerimize toplu sms göndermek için > kullanacağım. Amacım siparişlerinin teslimata hazır olduğunu bildirmek. > Önerebileceğiniz yöntem var mıdır? > > Hoşça kalın... > > Ayberk BİGAÇ > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
