Seyfettin Gokalp yazmış: > Arkadşlar Merhaba, > > Elimde 1 adet HP ProLiant ML350 G4p server var, > > Serverin storage kapasitesini arttirip (sata disk ekleyip) > > 12 client olan kucuk bir lokasyonda, samba ortamındaki kullanıcı > verilerini yedeklemek için kullanmayı dusunuyorum. > > Open source olarak siz olsanız ne kullanırdınız, fikirlerinizi > alabilirmiyim. > > Bu arada samba opensuse uzerinde. > > > saygılar > seyfettin > Merhaba, Ne yapmak istediğinizi tam anlamadım. 12 sitemcide üzerindeki verileri yedeklemek istiyorsanız backuppc'yi inceleyebilirsiniz. http://backuppc.sourceforge.net/
Yok eğer bu istemcilerin verileri zaten başka bir sunucu üzerinde ise sambaya bulaşmadan doğrudan rsync ile verilerinizi yedeklemeniz daha mantıklı olur. dosya sunucunuz windows ise cwrsync kullanabilirsiniz http://sourceforge.net/projects/sereds/files/cwRsync/ saygılar _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
