ücretsiz mi bu mail server acaba.. lisans ücretleri çok yüksek olabiliyor..
28 Şubat 2011 22:25 tarihinde Mehmet Ali KANMAZ <[email protected]>yazdı: > Ibm x3650 m2 tavsiye ederim uzerine zimbra Kurabilirsinniz > Bu e-posta, Turkcell BlackBerry ile gönderilmiştir. > > -----Original Message----- > From: necip celepci <[email protected]> > Sender: [email protected] > Date: Mon, 28 Feb 2011 22:16:02 > To: <[email protected]> > Reply-To: [email protected] > Subject: [Linux-sunucu] mail server > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > -- Necip Celepci ANTALYA http://www.bilside.com http://www.sharegraphix.com
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
