Radmin i önerebilirim. http://www.radmin.com.tr/solutions/corporate.php
iyi çalışmalar. 03 Mart 2010 17:08 tarihinde Akın Temel <[email protected]> yazdı: > > Selam Arkadaşlar , > > Ağımızda ortamala 300 adet bilgissayar var.Çoğu zaman uzaktatan bağlanmak > durumunda kalıyoruz.gerek masaüstüne gerekse dosya transferi > için.Önereceğiniz iyi bir program varmı client lara kurabileğim. > > ( Clientlar windows tabanlı ) > > Saygılarımla > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > > -- # Mücahid YARDIM amsn : [email protected] http://www.linux-system.org
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
