Merhabalar, CentOS 5.2 üzerine Qmail-toaster kurmuştum... Sorunsuz, makimna kapanmadannerede ise 1 yıldır çalışıyor...
Limitsiz ayarlanmış bir kullanıcının hesabına qmailadmin ile baktığımda "-1600/Limitsiz" gibi bir kullanım görünüyor. E-postaları çok ama eksi "-" görünmesinin anlamı nedir? -- Kolay gelsin, Mucip:) _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
