Merhaba,
Çağri Bey fixcrio hakkında pek kaynak bulamadım. Nasıl kullanılır belirtebilir 
misiniz?
Teşekkürler..

> From: [email protected]
> Subject: Linux-sunucu Toplu Mesajı, Sayı 60, Konu 56
> To: [email protected]
> Date: Sun, 27 Sep 2009 12:00:02 +0300
> 
> Linux-sunucu listesi mesajlarını şu adrese gönderin:
>       [email protected]
> 
> World Wide Web ile üye olmak veya üyelikten çıkmak için şu sayfayı
> ziyaret edin:
>       http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
> veya e-posta yoluyla konusunda veya gövdesinde 'help' yazan bir mesajı
> şu adrese gönderin:
>       [email protected]
> 
> Bu listeyi yöneten kişiye şu adresten ulaşabilirsiniz:
>       [email protected]
> 
> Yanıt yazarken, lütfen Konu satırını düzenleyerek şu tür bir şekilden
> daha belirli olmasını sağlayın: "Ynt: Linux-sunucu toplu mesajının
> içeriği..."
> 
> 
> 
> Günün Konuları:
> 
>    1. hotmailden gelen maillerin qmaile ulaşmaması (serkan senocak)
>    2. Re: hotmailden gelen maillerin qmaile ulaşmaması (Cagri Ersen)
> 
> 
> ----------------------------------------------------------------------
> 
> Message: 1
> Date: Sat, 26 Sep 2009 09:58:43 +0000
> From: serkan senocak <[email protected]>
> Subject: [Linux-sunucu] hotmailden gelen maillerin qmaile ulaşmaması
> To: <[email protected]>
> Message-ID: <[email protected]>
> Content-Type: text/plain; charset="windows-1254"
> 
> 
> Merhabalar,
> 2-3 gündür hotmailden gönderilen mesajlar qmail sunucularıma ulaşmamakta. 
> qmail'de bununla ilgili bir sıkıntı yaşayan var mı? Bir kaç tane qmail 
> sunucum olduğu için hepsinin aynı anda problem çıkaracağına pek ihtimal 
> vermiyorum. 
> Teşekkürler..                                           
> _________________________________________________________________
> Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz 
> her şey tek bir yerde.
> http://www.live.com/getstarted
> -------------- sonraki bölüm --------------
> Bir HTML eklentisi temizlendi...
> URL: 
> http://liste.linux.org.tr/pipermail/linux-sunucu/attachments/20090926/5a814467/attachment.html
>  
> 
> ------------------------------
> 
> Message: 2
> Date: Sat, 26 Sep 2009 19:23:11 +0300
> From: Cagri Ersen <[email protected]>
> Subject: [Linux-sunucu] Re: hotmailden gelen maillerin qmaile
>       ulaşmaması
> To: [email protected]
> Message-ID:
>       <[email protected]>
> Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-9
> 
> Selamlar
> 
> 2 gun once bende de ayni problem vardi. Sorun hotmail'e ait mail
> servislerinden gonderilen maillerde "bare lf" kullaniliyor olmasi ve
> bu maillerin qmail tarafindan kabul edilmemesi.
> 
> ngrep ile 25. porttaki aktiviteyi takip ederseniz hotmail'e ait ip'ler
> icin 451 ibareli bir hata donduruldugunu gorebilirsiniz.
> 
> T xx.xxx.xxx.xxx:25 -> 65.54.246.204:44837 [AP]
>   451 See http://pobox.com/~djb/docs/smtplf.html...
> 
> Ben sorunu fixcrio kullanıp bare lf'leri kabul ederek cozdum.  Ancak,
> fixcrio (bende soruna neden olmamakla birlikte) TLS baglantilar icin
> bazi sorunlar meydana getiriyormus. Bu nedenle fixcrio yerine
> http://www.arctic.org/~dean/patches/qmail-0.95-liberal-lf.patch
> adresindeki patch kullanilabilirmis. (denemedim.)
> 
> Hotmai'in neden bare lf gonderdigi ile ilgili kendilerine bir ticket
> actim ama bugun 3. gun olmasina ragmen herhangi bir cevap donmediler.
> 
> 2009/9/26 serkan senocak <[email protected]>:
> > Merhabalar,
> > 2-3 gündür hotmailden gönderilen mesajlar qmail sunucularıma ulaşmamakta.
> > qmail'de bununla ilgili bir sıkıntı yaşayan var mı? Bir kaç tane qmail
> > sunucum olduğu için hepsinin aynı anda problem çıkaracağına pek ihtimal
> > vermiyorum.
> > Teşekkürler..
> > ________________________________
> > MSN Spaces ile web günlüğünüze doğrudan e-posta gönderin. Fıkraları,
> > fotoğrafları ve daha fazlasını karşıya yükleyin. Ücretsiz! Ücretsiz!
> > _______________________________________________
> > Linux-sunucu E-Posta Listesi
> > [email protected]
> >
> > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından
> > okuyabilirsiniz;
> >
> > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen
> > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1
> > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
> > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
> >
> >
> 
> 
> 
> -- 
> Cagri Ersen
> http://www.syslogs.org
> 
> 
> ------------------------------
> 
> _______________________________________________
> Linux-sunucu mailing list
> [email protected]
> http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
> 
> 
> Son: Linux-sunucu Toplu Mesajı, Sayı 60, Konu 56
> ************************************************
                                          
_________________________________________________________________
Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz 
her şey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap