Arkadaşlar,

Listelerde bir hayli tartışılmış ama bir sonuç çıkartamadım. Debian 
üzerinde postfix+hylafax ikisini kurdum. Faks göndermede bir problem 
yok. Hatta  gönderim sonuçlarını e-posta olarak takip edebiliyorum. 
Fakat her giden faksın bir kopyasını bir veya birden fazla e-postaya 
göndermeyi başaramadım. Bir yol var.Winprint HylaFAX  ayarlarında 
Notification ayarlarında birden fazla e-posta tanımlanabilir ama 
kullanıcı bu alana müdehale edebilir. Bu konuda yol gösterebilecek bir 
arkadaş var mı.

Sistem yapımız;


MS 2003 Server 64 Bit (Etki alanı+İç posta içinExchange)  + Dış posta 
dışarıdan host ediliyor.
Debian 5.0 HylaFax + Postfix
İstemciler Xp Pro+ Winprint HylaFAX

_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap