postfix veya squid ile ilgili bir sıkıntı değil, içerideki kullanıcılar sanırık pop3 bağlantısını dışarıdaki sunucu üzerinden yapıyor, bunun için 110 no'lu port için firewall'dan çıkış verilmesi lazım.
On Fri, 25 Sep 2009 14:42:39 +0300, Aysen Seckin <[email protected]> wrote: > Merhaba , > > üzeride postfix ve courier çalışan bir mta m var bu arada sunucuda > ayrıca squid var ama herşey izinli > dışarıdaki bir isp den mail hizmeti alıyorum . potfix relayhost= isp > sunucusu tanımlı > mail gönderirken bir problemim yok ama mail alamıyorum isp deki teknik > arkadaş pop3 istekleriniz bize ulaşmıyor diyor > problem ne olabilir lütfen acil !!!!! > > > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php > bağlantısından okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden > gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini > kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > > -- Barkom Bilgisayar Mail System _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
