Omer Barlas yazmış: > Akin Temel @ 29-12-2008 10:29: > >> Ya son bir şey daha siz bu server için hangi linux dağıtımını seçtiniz.. >> > > ubuntu server 32bit, sarg en son 64 bitte çalışmıyordu ve sarg'ı kullanmaya > takmıştım o yüzden 32 bit kurmuştum, onun üzerinden gidiyorum hala. > hatırladığım kadarı ile senin kurduğun sistemde ram 8GB idi, o yüzden 64 bit > kullanmanda fayda var, sanıyorum bu saate kadar sarg'ın 64 bit problemi > giderilmiştir. > > merhaba, Sarg kullanmak zorunda degilsiniz, bence mysar cok daha iyi.
saygilar. _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
