Merhabalar, debain Etch altinda HP P1005 laser yazici ile sorun yasamistim ve bu listeye yazmistim. Gelismlerin bir ozeti
1. epey arama ve ugrastan sonra HPLIP'i kullarak yazici calistirabilmistim. Ortada hplip disidan cups, footmatic , foo2zij temelli pek cok cuzum var. Hemen hepsi tanımliyorum, sayfalari kuyryga koydugunu soyluypor, hatta bastigini idda edend e oluyor. Bu yazici USB kablo ile bagli. jplib sayfasin debian icin yazdikalrini takip ederek, biraz ugrasacak cozmustum, ama bir gun 2 sayfalik bir sey basarken, yazicda 1 yaprak kagit varmis. yazici bir daha calistirmadim. Fazla ugramadan, laptop^taki Pardus'a bagladim, oda hemen gordu,a am bir sey basamadim. hplib'ın yeni suurmu cikinca tekrar uzun uzun denedim, caklismadi. Dun xqx protoku icin cikan foo2xqx paketini farkettim. deneim. zahmetsizce oldu. test sayfasi arakasidna yazici durdu, ama cups'ı yemdien baslatinca calisti http://foo2xqx.rkkda.com/ baslangic sayfasi Benzeri sorunlar yasayan/yasacaklar icin yardimci olabilir belki. Saygilar Mustafa Akgul _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
