Merhabalar,

debain Etch  altinda  HP  P1005  laser yazici  ile sorun
yasamistim ve  bu listeye yazmistim.  Gelismlerin bir ozeti

1. epey arama  ve ugrastan sonra  HPLIP'i kullarak  yazici
calistirabilmistim.  Ortada  hplip disidan  cups,  footmatic ,
foo2zij temelli  pek cok cuzum var. Hemen hepsi tanımliyorum,
sayfalari kuyryga  koydugunu soyluypor, hatta bastigini idda
edend e oluyor.
Bu yazici USB kablo ile  bagli.

jplib sayfasin  debian icin yazdikalrini takip ederek,  biraz
ugrasacak  cozmustum, ama
bir gun 2 sayfalik bir sey basarken, yazicda 1 yaprak kagit
varmis. yazici bir daha calistirmadim. Fazla ugramadan,
laptop^taki Pardus'a bagladim, oda  hemen gordu,a am bir sey
basamadim.
hplib'ın yeni suurmu cikinca tekrar  uzun uzun denedim,
caklismadi.

Dun xqx  protoku icin cikan  foo2xqx  paketini farkettim.
deneim.
zahmetsizce  oldu. test sayfasi arakasidna  yazici  durdu, ama
cups'ı yemdien baslatinca calisti


http://foo2xqx.rkkda.com/
baslangic sayfasi

Benzeri sorunlar yasayan/yasacaklar icin  yardimci olabilir
belki.

Saygilar
Mustafa Akgul

_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap