Qmail için /var/qmail dizinini yedeklersen yeterli olur

OKAN wrote:
Mysql 'de herhangi bir tveritabanı qmail icin mevcut degil. Kullanıcılar mysql harici diskte mi duruyor acaba?
 
Saygılar
 
----- Original Message -----
From: Kerem Ok
Sent: Thursday, December 25, 2008 9:35 AM
Subject: [Linux-sunucu] Re: Qmail Yedek

/home/vpopmail/domains/ klasörü ile mailleri ve mysql'in yedeğini alarak da kullanıcıları yedekleyebilirsin.



2008/12/24 OKAN <[email protected]>
Qmail kullanıcıları, e-postaları- sifreleri ile yedeklemek istiyorum.
 
Bu konuda nasıl bir yontem izleyebilirim?
 
Saygılar
 

_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu




--
Kerem OK


_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected]

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
  
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap