OKAN yazmış:
> qmail kurulu sunucumda, qmail uzerinden mail gonderiliyor. Bir 
> kullancıı 10Mbyte mail attıgında tum hat kapasitesi bu maili gondermek 
> icin kullanılıyor ve web erisimi neredeyse duruyor.
>  
> Qmail'i maksimum 1Mbit bant genişliği kullanması konusunda nasıl 
> limitleyebilirim?
>  
> Saygılar
> OKAN
Merhaba,
qmailin kendisinde böyle bir özellik var mı bilmiyorum. ben raslamadım.
ancak "htb init script" (1) diye guzel bir betik var. port bazinda bant 
genisligi ayarlayabiliyorsunuz. cbq bant genişliği kısıtlamasına oranla 
daha iyi bir sistem. incelemenizi tavsiye ederim

(1) http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=46544

saygılar


_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap