Merhaba http://www.open-xchange.com/forum/
Kendi forum sayfası yardım alabilirsiniz İsmet Sönmez From: [email protected] [mailto:[email protected]] On Behalf Of tamer safak Sent: Tuesday, December 16, 2008 6:48 PM To: [email protected] Subject: [Linux-sunucu] Open-Xchance Merhaba, OX6' yı iso dan kurup deneme fırsatı buldum. Fakat oluşturduğum kullanıcıyla giriş aşamasındayken Error code: Cannot find context "abc.com <http://abc.com/> ". (CTX-0010,-805620350-38) benzeri bir hata mesajı alıyorum. Araştırdım ama çözüm bulamadım. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. -- Tamer ŞAFAK
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
