Merhaba,

Open-Xchange in lisans durumu nedir? Bildiğim kadarıyla ücretli bir yazılım.
Ücreti desteğe mi yazılıma mı istiyorlar anlayamadım? Ücretsiz bir versiyonu
veya yükleme şekli (hazır dağıtım değil de paketten yükleme vb. gibi) var
mıdır?

Bu arada OX6' yı iso dan kurup deneme fırsatı buldum. Fakat oluşturduğum
kullanıcıyla giriş aşamasındayken


Error code: Cannot find context "abc.com". (CTX-0010,-805620350-38)

benzeri bir hata mesajı alıyorum. Araştırdım ama çözüm bulamadım.

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.



2006/2/12 Serhan D. KIYMAZ <[email protected]>

> Biz sirketimizde Open-Xchange kullaniyoruz.
> Kurulumu biraz dertli olabiliyor ama cok basarili bir uygulama.
> Ucretli Outlook Connector'u ile Outlook ile tam uyumlu hale geliyor. Adres
> defteri, takvim, gorevlere Outlook uzerinde goruntulenebiliyor.
> Farkli bir dusunce olmasa da OX kullanicisindan yorumlar..
> Saygilar
>
> Cum 10 Şub 2006 15:03 tarihinde, İsmet Sönmez şunları yazmıştı:
> > Merhabalar,
> >
> > Kooperatifimizde kullanmak üzere 1 haftadır groupware uygulamaları ile
> > ilgilenmekteyim.
> > 10 tane uygulama inceledim.Ama 3 tanesini kullanılabilir
> > buldum.OpenGW,Zimra,OX
> > Ama sanırım en güzeli OX,Eğer Zimbrada forum,Project olsaydı Zimra
> > derdim.
> >
> > Bu konuda farklı düşüncelere ihtiyacım var.
> > Mutlaka Outlook uyumu gerekiyor.
> >
> > Yardımlarınız için herkese teşekkürler,
> >
> > İsmet Sönmez
> > Yazılım Uzmanı
> >
> > Bursa Ecza-Koop
> > Tel  :224 270 00 00
> > Fax :224-270 00 01
>
> --
> Serhan D. KIYMAZ
> Web/Mobile Application Developer
> http://www.serotizm.com
> [email protected]
>
> _______________________________________________
> Linux-sunucu mailing list
> [email protected]
> http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
>
>


-- 
Tamer ŞAFAK
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap